Rászáll a virágárusokra a NAV
A NAV közleményében figyelmeztet, hogy figyelemmel kíséri a virágszektorban tevékenykedő vállalkozásokat és szankcionálja a szabálytalanságokat.
A NAV közleményében figyelmeztet, hogy figyelemmel kíséri a virágszektorban tevékenykedő vállalkozásokat és szankcionálja a szabálytalanságokat.
Az egyéni vállalkozóknak és az áfafizetésre kötelezett magánszemélyeknek, a 1553-as nyomtatvány kitöltésével és benyújtásával 2016. február 25-ig kell eleget tenniük személyijövedelemadó-bevallási és -fizetési kötelezettségüknek.
Akár 50 százalék adó is sújthatja a rosszul megtervezett nyereményakciókat.
Március 15-én lejár a kft.-kre vonatkozó kötelező törzstőke emelésének határideje, azonban nem csak a hiányzó 2,5 millió befizetése az egyetlen megoldás. Az Adózóna mutatja, milyen lehetőségek közül választhatnak a cégvezetők.
A mobiltelefonhoz vagy tablethez csatlakoztatható bankkártyaolvasó terminál segítségével ezután akár az online rendelt utánvétes csomagot is fizettethetik bankkártyával a kisvállalkozások, de a mozgásban lévő árusok vagy szimplán azok, akik eddig nem rendelkeztek hagyományos kártyaleolvasóval is élhetnek a kedvező havidíjas lehetőséggel.
Idén a korábbinál is olcsóbb finanszírozáshoz juthatnak a vállalkozások az átalakuló NHP-nak köszönhetően. A forinthitelek kamata 2,5 százalék marad, a hitelcélok azonban részben változnak. A hitel már euróban is felvehető.
Egy párizsi hentes szem előtt tartva a vásárlói igényeket záróra után is elérhetővé tette frissen vákuumcsomagolt termékeit, így a környékbeliek egy automatából most már a nap 24 órájában hozzáférhetnek egy sertéskarajhoz, egy bélszínhez, de akár egy tojáshoz is.
Ahhoz, hogy már húszas éveiben számolhassa a milliókat, kétségkívül sok áldozatot kell hoznia, és nem feltétlenül fér bele idejébe egy egyetemi képzés elvégzése. Az Entrepreneur összegyűjtött néhány pontot, amellyel közelebb kerülhet a vágyott pénzkötegekhez.
Tudja, milyen illata van a cserzett bőrnek vagy az édes emlékeknek? El tudja képzelni, hogy egy ilyen különleges illat ráveszi, hogy mélyebben a zsebébe nyúljon? Az idehaza újdonságnak számító illatmarketing úttörői azt állítják, hogy az illatok igenis az értékesítés szolgálatába állíthatóak, és mérhetően növelik a vásárlási hajlandóságot, sőt akár az értékesítés volumenét is. Van, ahol nem illatoznak, inkább kiszellőztetik a szobát, és van, aki a természetesség híve, "a WC-ben legyen szarszag".
Akár félmilliárd forintot is kaphatnak azok a közép-magyarországi cégek, amelyek indulnak a kutatás-fejlesztésre és innovációra most kiírt pályázaton.
Szépen megtervezett logó, ízléses csomagolás és egy frappáns, igazából másolt ötlet - gyakorlatilag ennyit és nem többet kínál Katona Róbert egyéni vállalkozó, aki bedobozolta a főváros és a Balaton levegőjét, hogy aztán betegye az ajándékboltok polcaira a képeslapok és a hűtőmágnesek közé. Megkerestük a dobozos levegő ötletgazdáját, hogy végigkövessük vele a gyártás folyamatát, kikérdezzük a levegőpiac sajátosságairól, kik veszik a terméket, mennyit lehet vele keresni, és egyáltalán mennyire gondolta az egészet komolyan.
Stábunkkal felkerestük azt az egyéni vállalkozót, aki a levegő pénzzé tételében látta meg a boldogulás lehetőségét, és megnéztük, hogy készül a dobozos Air from Budapest és a magyar vásárlókat célzó Balatoni levegő. Hiszik, vagy sem, ezek egyre több ajándékbolt polcán követelnek helyet maguknak, sőt nemsokára egy nívós szálloda vendégei is találkozhatnak vele szobáikban. A gyártót a levegőpiac sajátosságairól, a vásárlói szokásokról és az ötletben rejlő potenciálról faggattuk.